Zawartość strony:
Informacje podstawowe
Konto dodatkowe pozwala na obsługę wielu PT przez różne grupy użytkowników na rozłącznych dashboard i zarządzanie wszystkim z jednego konta.
Konto zarejestrowane w systemie jest kontem głównym. Możesz do niego utworzyć konto dodatkowe jeżeli obsługujesz wielu PT i chcesz by
- procesy jednego typu (np.
FNP
) dla różnych PT były prezentowane na rozłącznych dashboard, - procesy różnych PT były obsługiwane przez inne grupy użytkowników,
- jedna grupa użytkowników przypisana do konta głównego zarządzała wszystkimi kontami,
- wystawiana była 1 faktura za obsługę wszystkich PT.
Żeby zobaczyć listę kont dodatkowych wybierz zakładkę KONTO
, a następnie KONTA DODATKOWE
.
Konto dodatkowe udostępnia takie same funkcjonalności jak każde konto w serwisie, w tym może obsługiwać wielu PT.
Właścicielem i administratorem konta dodatkowego jest właściciel i administrator konta głównego.
Użytkownik przypisany do konta głównego może mieć dostęp do wybranego konta dodatkowego.
Ale użytkownik przypisany do konta dodatkowego nie ma dostępu do konta głównego jak i innych kont dodatkowych.
Kolejnych PT możesz obsługiwać także rejestrując wiele kont w serwisie, ale wtedy będziesz musiał używać innych adresów e-mail do logowania się na każde konto oraz otrzymasz osobne faktury do każdego zarejestrowanego konta głównego.
Utworzenie konta dodatkowego
Wybierz Dodaj konto
, które znajduje się nad listą kont dodatkowych.
Na kolejnym formularzu określ nazwę konta oraz identyfikator PT, który ma być do niego przypisany, a następnie Dalej
i Potwierdź
.
Nie zapomnij o utworzeniu potrzebnych usług i dodaniu użytkowników do nowego konta.
Przydzielenie lub odebranie dostępu do konta dodatkowego
Będąc zalogowanym na koncie głównym wybierz KONTO
, ROLA UŻYTKOWNIKA
, a następnie Edytuj
w kolumnie KONTA DODATKOWE
przy loginie na liście użytkowników.
W oknie, które się pojawi odpowiednio zaznacz lub usuń zaznaczenie z kont dodatkowych, do
których wybrany użytkownik ma mieć dostęp i wybierz Zapisz
.
Administrator konta (głównego) ma zawsze dostęp do wszystkich kont dodatkowych i nie możesz tego zmienić.
Przełączanie pomiędzy kontami
Wybierz Przełącz konto
, które znajduje się po prawej stronie na pasku tytułu.
W oknie, które się pojawi zaznacz konto, na które chcesz się przełączyć, a następnie Potwierdź
.
Przełączanie jest dostępne tylko dla użytkownika konta głównego, który ma dostęp do co najmniej jednego konta dodatkowego.
Użytkownik ma dostęp do konta dodatkowego z uprawnieniami, które wynikają z ról przypisanych mu na koncie głównym.