Pomoc opalcbox.pl

Konta dodatkowe

Informacje podstawowe

Konto dodatkowe pozwala na obsługę wielu PT przez różne grupy użytkowników na rozłącznych dashboard i zarządzanie wszystkim z jednego konta.

Konto zarejestrowane w systemie jest kontem głównym. Możesz do niego utworzyć konto dodatkowe jeżeli obsługujesz wielu PT i chcesz by

  • procesy jednego typu (np. FNP) dla różnych PT były prezentowane na rozłącznych dashboard,
  • procesy różnych PT były obsługiwane przez inne grupy użytkowników,
  • jedna grupa użytkowników przypisana do konta głównego zarządzała wszystkimi kontami,
  • wystawiana była 1 faktura za obsługę wszystkich PT.

Żeby zobaczyć listę kont dodatkowych wybierz zakładkę KONTO, a następnie KONTA DODATKOWE.

Lista kont dodatkowych

Konto dodatkowe udostępnia takie same funkcjonalności jak każde konto w serwisie, w tym może obsługiwać wielu PT. Właścicielem i administratorem konta dodatkowego jest właściciel i administrator konta głównego.
Użytkownik przypisany do konta głównego może mieć dostęp do wybranego konta dodatkowego. Ale użytkownik przypisany do konta dodatkowego nie ma dostępu do konta głównego jak i innych kont dodatkowych.

Kolejnych PT możesz obsługiwać także rejestrując wiele kont w serwisie, ale wtedy będziesz musiał używać innych adresów e-mail do logowania się na każde konto oraz otrzymasz osobne faktury do każdego zarejestrowanego konta głównego.

Utworzenie konta dodatkowego

Wybierz Dodaj konto, które znajduje się nad listą kont dodatkowych. Na kolejnym formularzu określ nazwę konta oraz identyfikator PT, który ma być do niego przypisany, a następnie Dalej i Potwierdź.

Nie zapomnij o utworzeniu potrzebnych usług i dodaniu użytkowników do nowego konta.

Przydzielenie lub odebranie dostępu do konta dodatkowego

Będąc zalogowanym na koncie głównym wybierz KONTO, ROLA UŻYTKOWNIKA, a następnie Edytuj w kolumnie KONTA DODATKOWE przy loginie na liście użytkowników.

Dostęp do konta dodatkowego

W oknie, które się pojawi odpowiednio zaznacz lub usuń zaznaczenie z kont dodatkowych, do których wybrany użytkownik ma mieć dostęp i wybierz Zapisz.
Administrator konta (głównego) ma zawsze dostęp do wszystkich kont dodatkowych i nie możesz tego zmienić.

Przełączanie pomiędzy kontami

Wybierz Przełącz konto, które znajduje się po prawej stronie na pasku tytułu. W oknie, które się pojawi zaznacz konto, na które chcesz się przełączyć, a następnie Potwierdź.

Przełączanie pomiędzy kontami

Przełączanie jest dostępne tylko dla użytkownika konta głównego, który ma dostęp do co najmniej jednego konta dodatkowego.

Użytkownik ma dostęp do konta dodatkowego z uprawnieniami, które wynikają z ról przypisanych mu na koncie głównym.